Välkomna på årsmöte och föredrag 7 mars!

Styrelsen i Naturskyddsföreningen Falun hälsar alla medlemmar välkomna på föredrag och årsmöte den 7 mars på Falu stadsbibliotek. Vi bjuder på lättare mat och kaffe!

Kvällens upplägg:

17.30-18.30 Årsmötet avhandlas ( Dagordning årsmöte 2017 ,  Verksamhetsberättelse 2016.docx , Valberedningens förslag till ny styrelse )

18:30 – Vi bjuder på lättare mat och kaffe

18:45-19:45 ca – Medan vi inmundigar så lyssnar vi till Jan Berg, Sofie Bergsten och Per Magnusson.

Jan Berg från bostadsrättsföreningen Promenaden i Falun berättar om hur föreningen jobbar med energibesparingar och satsar på förnyelsebar energi. Bostadsrättsföreningen har sedan 1990-talet kraftigt minskat sina utgifter för energi. Sedan 2010 har de installerat solpaneler på tre av hustaken.

Sofie Bergsten och Per Magnusson kommer från Falu energi och vatten och ska berätta om deras planer på att anlägga en solcellspark.

Vi frågor kontakta Maja Myrén, myren.maja(a)gmail.com.

Välkomna!