Mingel med Naturskyddsföreningen i Falun, 24/2

collage_styrelsen2015-16_k

Falukretsen har växt mycket de senaste åren, vi är en aktiv krets med en bred verksamhet. Vi anordnar till exempel politiska debatter, föreläsningar, utflykter till intressanta naturområden och Natursnokarna, föreningens verksamhet för barn och föräldrar.

Vi i Falukretsens styrelse (se foton ovan) är nyfikna på er medlemmar, nya som gamla! Därför bjuder vi dig på mingel, middag och musik tillsammans med oss! Kanske är du sugen på att engagera dig, eller är bara intresserad av vilka vi är och hur vi jobbar?

Onsdag den 24 februari kl 18.30 träffas vi på Gamla Elverket, Ölandsgatan 8, i Falun.

Under kvällen serveras soppa, bröd och kaffe/te och det blir musikunderhållning. Vi i styrelsen kommer att presentera föreningen och de intressegrupper där mycket av verksamheten sker. Evenemanget är gratis, men anmäl dig senast den 16 februari till Christine Riedwyl, christine.riedwyl.g@falubo.se, eller på telefon 070 29 55 160.

Alla är välkomna!