Konsum Bjursås vann fisketävlingen!

Imacon Color Scanner

Kom till prisutdelningen i butiken lördag den 3 december kl 11.30!

Naturskyddsföreningen har utlyst en tävling: Vilken livsmedelsaffär har det miljöbästa fiskeutbudet i Falu Kommun?

Vinnare blev Konsum Bjursås. Under tävlingsveckorna var över halva fisksortimentet miljömärkt och man gick ut med kampanjpriser på flera MSC-märkta produkter. Vi gratulerar Konsum Bjursås och vi gratulerar bjursåsborna till en engagerad, välskött butik med ett stort miljömärkt sortiment!

Lördagen den 3 december är det prisutdelning? Priset? Jo, det är alla Ni kunder som besöker butiken på sin lördagshandling för att premiera en framsynt och modig affärspolicy!

Kl 11.30 överlämnar vi utmärkelsen vid en liten ceremoni i butiken. Då har också förmiddagsbussen från Falun kommit fram med köphungriga veckohandlare. Bussen går från Järnvägsstationen kl 10.45, framme i Bjursås 11.15.

Du som tänker ta bilen lyssna med kamrater om samåkning!

Naturskyddsföreningen kommer att ha en tipspromenad i affären med en extra prischans för kunniga konsumenter!

Du som värnar om levande hav – kom till Konsum Bjursås på lördag och stötta en modig affär!

Välkommen önskar

Naturskyddsföreningen                 Konsum Bjursås